Offtopic Topeni

Vladimír Volák volak
Středa Březen 17 14:55:13 CET 2004

Ja mam podlahove topeni v celem baraku, elektricke, na primotop. Prizemi
je vsude dlazba, 1 patro koberce primo na betonu. Mam ho uz cca 10 roku,
negativni vlivy nepozoruju. Co se tyka zvyseneho praseni, tak tu famu
siri ti, kdo to topeni nikdy nevideli a jen se tu blbost nekde docetli a
siri ji dal. Mimochodem, max. teplota podlahy mam 27 st.
Abych predesel otazkam, platim za elektriku stejne, jako soused ve
stejnem baraku za plyn.

Vladimir

-----Original Message-----
From: Petr Lupinek [mailto:plupinek@synthesia.cz]
Sent: Friday, January 10, 2003 7:41 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Offtopic Topeni

Mam podlahovy topeni jen tam, kde je dlazba - kuchyn, zachod, koupelna a
hala. To jsou mista, kde se vetsinou nespi, takze vliv pripadnych
geopatogennich zon jsem nezaznamenal :-) . Urcite maji ty zony neblahy
vliv na plisne, protoze mi na severni vnitrni zdi uplne zmizely
: - ))).

Ted zas chvili vazne. Uprimne receno, moc tomu neverim. Ale kazdy se
zivi necim, a proutkari a sarlatani by ztratili zivnost.

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek
datov? komunikacn? syst?my
odbor Informatika