T-mobile a SMS

odehnk1.edu@mail.cez.cz odehnk1.edu
Středa Březen 17 14:55:13 CET 2004

Ne ze bych se chtel zastavat jednani nejakych zelenych muziku ale podle
zakona o silnicnim provozu
musi i chodec na zelenou na prechodu dat prednost vozidlu(m) s pravem
prednostni jizdy. Otazka je, zda
tato kolona byla takto oznacena a zda se na ni toto ustanoveni vztahuje.
Nevidel jsem to, takze nechci nikoho soudit.
Jen pro informaci.

KO

Jan Rehak <Jan.Rehak@hw.cz>@list.gin.cz on 10.01.2003 09:29:19

Odpov?zte pros?m  -  hw-news@list.gin.cz

Odesl?no k?m:     owner-hw-news@list.gin.cz

Komu:      "serych@panska.cz" <hw-news@list.gin.cz>
Kopie:
P?edm?t:        Re[2]: T-mobile a SMS

Zdravim,

To je sice vsechno pravda, ale ja osobne prejdu s celou firmou k
Oscaru, protoze nejsem zvedavy na operatora, ktery mne o kazdem
uprdnuti informuje s jejich firemnim casopise, vsechno mi posila
pisemne na za takhle vazne zdrazeni "Splni svoji zakonnou povinnost"
tim, ze mi posle SMS "Informujte se o novych cenach na webu..".

No nezlobte se na mne, to je arogance, jak kdyby tam sedel rus...

Ale to je totalni OT, za ktery se omlouvam..

PS: Kdyz jsme u tech rusu, asi tyden pred zasedanim NATO, jsme sli
kolem jedenacte vecer po Letne, na prechodu pres tu hlavni jsme cekali
s dalsima lidma na zelenou a zacala jet kolona vozidel vojenske
policie. Zhruba uprostred padla nam chodcum zelena, ale k prechodu se
blizilo OVP (ozbrojene vozidlo pechoty) a evidentne nehodlalo zastavit
na cervenou. Z toho stada lidi, kteri disciplinovane cekali, az zeleni
muzicci prejedou se oddelila nejaka holka, ktera zacala na tu zelenou
prechazet, primo pred to OVP. Obrnak to zapichnul asi pul metru pred
ni a ten vojacek, co ho navigoval v tom poklopu na ni zacal
gestikulovat jako "Co co, no co to delate ?". Holcina se na nej
podivala a rika "Mluvite rusky ?" Konsternovanej navigator rika ze ne
a ona na nej "Ja, ze se tak chovate". A hrde odkracela....

Ja vim ze z toho kramu (OVP) je prd videt a ze to ma peknejch par tun,
takze zabrzdit to neni zadna sranda, ale pokud nevyhlasej vyjimecny
stav, tak tu snad platej nejake dopravdni predpisy ne ?
Kdyz budeme furt vsichni tuhle aroganci akceptovat, tak jsme si to
cinkani klicema mohli usetrit..

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--