integrovany obvod ICES49H

Kovar Milan mkovar
Středa Březen 17 14:55:13 CET 2004

At 11:00 AM 10.01.03 +0100, you wrote:
>Jenze tech 50000 SMS udela to centrum odhadem za 5 hodin a predevsim se asi
>neplati ukladani dat, ale provoz SMS centra, ktery musi byt staveny na
>velkej napor.

Ale samozrejme. Svoji uvahou jsem se ubiral proti argumentum
o zahlcovani pocitacu site a podobnym blabolum, kteryn se T-*
snazi zduvodnit svuj ryze zistny krok.

>Co se tyce emailu na mobil, tak pokud si neaktivujes t-zones, tak proste
>email mit nebudes, tak nevim, kde je problem...

V tom, ze ti samozrejme umozni blokovat co chces, akorat jsou to
lempli kteri neumi udelat poradnej soft, viz problemy s tema
ruznejma branana uz od zacatku. Takze jim neverim, ze to bude
fungovat jak by si hloupy zakaznik predstavoval.
Navic to napr. to udelaji tak ze e-majily z konkretni adresy
si muzes bloknout, maximalne vsak 10 kusu a aktivace je zdarma
a zmeny jsou pak zpoplatneny nebo tak nejak podobne aby to sypalo taky.

Proste si nemyslim, ze by to bylo neco obzvlaste uzasneho.
Myslim si ze jde je a jen o prachy.

BTW: Da se vubec deaktivovat T-zones?

Masinka