VB6.0 a 24C16

Ing. Roman Kolbábek rkolbabek
Středa Březen 17 14:55:13 CET 2004

> Zdravim.

> Kdyz pisu takove veci, (skoro) vzdycky si vytisknu PDF
> ke konkretni soucastce

Katalogove listy samozrejme mam. Stahl jsem si Microchip a SGS
Thomson.

> - tedy co je nutne, tedy vetsinou
> prubehy signalu a propiskou si tam dopisu casy. Pak vim
> presne, kde mam kolik cekat - nakonec ja vetsinou pisu
> pro MCU a tam presne casovani velky problem neni, spise
> je nutne obcas dost "brzdit" :).

Ja mel naivni pocit, ze PC je tak pomale, ze to musi pamet stihat.
Teprve rano jsem zjistil, ze doba zapisu muze byt az 10ms a ze tedy ta
ma prodleva DELAY 10 (tedy 10ms) je tak akorat na hranici. A to bude
asi ten nejvetsi problem.

> K problematice I2C je toho na webu docela hodne.
> Zkuste http://www.atmel.com , http://www.microchip.com a
> http://www.philips.semiconductors.com a projit si PDF
> ke konkretni soucastce, I2C a vhodne AN. Microchip ma
> nekde myslim i pekne FAQ v PDF k I2C EEPROM.

Podivam se. Hlavne ty FAQ by mohly byt zajimave.

Roman Kolbabek