Cena zasilek do CR a kde sehnat ARM.

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:55:12 CET 2004

Zdrav?m,

DigiKey umo??uje n?kolik zp?sob? doru?en? (FedEx, UPS, Express Mail atd.).
Nejlacin?j?? je Express Mail a vyjde to na cca. 20 a? 40 dolar?. Plus 6
dolar? kter? si p?ipo??t?vaj? na ka?dou mezin?rodn? objedn?vku.

Na velikost z?silky bych rozhodn? b?t V?mi nes?zel podle toho co
objedn?v?te. N?kdy mi p?ijde, ?e DigiKey (a nejen on, ale snad v?echny
zahrani?n? firmy) maj? n?jakou kartelovou dohodu s po?tou a kur?rn?mi
slu?bami.
Naposledy jsem od DigiKey objedn?val t?i druhy integrovan?ch obvod? v
pouzdrech SO-8, ka?d? po 25ti kusech. P?i?lo to v krabici 50x70x50 cm pln?
polystyr?nu ve kter? byla krabice 30x20x20 pln? molitanu ve kter? byla
tlust? ob?lka ve kter? byly plastov? pouzdra na SMD chipy. Obaly v??ili tak
10x v?c ne? samotn? dod?vka a po?tovn? bylo 48 USD.

Zdrav? PavelK