Seriovy port

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:55:12 CET 2004

Pokud je tohle "pekne pouziti", pak je moje Schizofereny dokonala :))).

Jen reset mam na RTS, protoze DTR prepina, zda ma bezet z interni
pameti MCU nebo z externi SRAM, odpojuje zapis do SRAM, prepina
oscilatory a RXD linku seriaku. Tedy ovladani resetu je jen zacatek
"carovani".

http://www.bezstarosti.cz/jungle/schizofreny/schiz_schem.gif

--
Jiri Bezstarosti

>Videl jsem pekne pouziti DTR u vyvojoveho kitu DSP56303 od motoroly:
>Pripojili signal DTR z PC na reset CPU, ktery byl pripojen na JTAG hlavniho
DSP.