detektor namrazy v aute

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:55:06 CET 2004

Jenom se desim prave toho vlhkomeru - jaka by to musela byt konstrukce,
aby to prezilo vsechnu tu chemii a svincik (citlive receno...).
Pavel Brychta

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Vena Kovar
Sent: Monday, January 13, 2003 4:27 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: detektor namrazy v aute

> no, prave ze tak me to nejak nefunguje. Ukazuje to i namrazu pokud je
> treba -8st. Ale na druhe strane, pokud je vozovka mokra, rozjezdena
> autama, tak to namrazu neukazuje. proste nechapu jak to funguje,
kazdopadne
> se zda, ze to ukazuje spravne. jeste me napadlo, jestli to treba nema
> nekde schovanou nejakou kapalinu a meri to viskozitu nebo neco...hmm.
> fakt nevim. zajimave. d.

A co tohle :
Vlhkomer a PIR cidlo koukajici primo a bezkontaktne na vozovku a merici
jeji teplotu? Kolik by to tak asi mohlo stat? Ted mi pripada, ze to by
se mohlo ujmout, vzdyt to skutecne meri dost presne pravy stav silnice.
To bych chtel radsi nez obycejny teplomer. Jedine, co to nezjisti, je
osolena/neosolena silnice., to by ten maglajz musel i ochutnavat :-)

Vena Kovar