RE: Vetrání s rekuperací

Skopalik Slavomir skopalik
Středa Březen 17 14:55:03 CET 2004

Presne tohle jsem mel na mysli.
Jak jsem jiz psal puvodne, system nebyl podle meho nazoru
navrzen pro tuto funkci, ale kdyz uz to tak vyslo.

Na podobne principu jsem videl rekuperaci pri klimatizaci kalirny,
ale misto soubeznych trubek/hadu bylo kolo s lamelama, ktere
se pomalu otacelo. Lamely prochazely jak vytupnim vzduchem, tak vstupnim
a predavala se cast tepla z vystupniho do vstupniho. Kdyz bylo treba,
kolo se zastavilo.

	Slavek