RABBIT a ochrana kodu

David Belohrad David.Belohrad
Středa Březen 17 14:54:58 CET 2004

Jo radit, to by nam slo :).

Ja jim zase psal, at hopnou do jednoho chipu
nekolik PICu, ktere by mely par sdilenych registru.
Stacily by i ty nejjednoduzsi PIC, protoze takto by se
softem dalo vytvorit si periferie jake clovek potrebuje
(myslim tim ruzna rohrani, seriaky atp.) a tak jeden
typ "vicenasobneho PIC" by pokryl docela velikou
skalu pozadavku.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Vaclav Danecek [mailto:danecek@mbox.dkm.cz]
Sent: Tuesday, January 14, 2003 7:04 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: programovani PIC877 a Delphi

Take doporucuji podivat se na vlastnosti rady PIC18xxx, konecne snad byly
vyslyseny moje pripominky tykajici se obsluhy preruseni a pouziti
"strankovani" k neprimemu adresovani, ktere jsem adresoval Microchipu cca v
r. 97!  :o)).
Nastvalo me ale, ze s radou PIC18xxx nefuguje rozhrani ICD, ktere jsem si
koupil, ale jen nove ICD2.

Danhard