seriova komunikace pod Windows

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:54:52 CET 2004

Ja este stale pravidelne pouzivam svoj stary DOS program na komunikaciu
s emulatorom EPROM. Teraz pod Win98. Chodi to bez problemov pokial je
to DOS okno na popredi. Ked ho napr. minimalizujem, alebo len vytiahnem
na popredie iny program, komunikacia sa znacne spomali, ale vypadok
znakov ani smerom do PC som nepozoroval. To je ale asi tym, ze do PC
tych znakov vela nejde a tak systemove buffre stacia.

Port obsluhujem cez prerusenia, ak je zaujem, mozem tie funkcie poslat.
(Len budem musiet pohladat zdrojaky :-)

miro