Eagle - rozpiska

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 14:54:50 CET 2004

Primo v eaglu je bom.ulp a ten umi dobre tridit (podle typu soucastky i
podle zkratky ve schematu) vzestupne i sestupne, a zapise to  do textaku
oddelene snad tabelatory, nebo (a to pouzivam radsi) do html - do tabulky.
S vysledky jsem vetsinou spokojen, a kdyz ne, natahnu ty data do
tabulkoveho procesoru a tridim, az se ze mne kouri.
Jakub Ladman