Neznama suciastka od ST

Pavel Krejci krepa_hw
Středa Březen 17 14:54:43 CET 2004

Ano omlouvam se, bylo to neprofesionalni.
Nevim proc jsem onen link neuvedl... :o(
Ale opravdu jsem chtel taky trochu upozornit, ze ackoliv je
google vyborny nastroj a sam ho rad pouzivam, tak neni spasitel
a ze stoji za to kouknout obcas na web vyrobce. Trosku jsem se
do toho pak zamotal a neprecetl si to po sobe.

Pavel Krejci