Odprodej nevyužitých součástek a dílů

MK info
Středa Březen 17 14:54:41 CET 2004

ja bych mel zajem v vedu krouzek elektroniky na DDM na proseku a tam se takove veci hodi
neska mam cas :-)
 David Kucera
 Vyzkum a vyvoj HW
 ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51

 Ke Stadionu 804
 Praha -Cakovice
 196 00
 tel:+420 283 930 742
 tel,fax:+420 283 930 890
 GSM:+420 728 719 427
 www.cybertex.org

  ----- Original Message -----
  From: MK
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Sunday, January 19, 2003 2:04 PM
  Subject: Odprodej nevyu?it?ch sou??stek a d?l?

  Omlouvam se za trochu komerce, ale pot?eboval bych se zbavit t?chto v?c?:
  http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=293

  D?le by tu byla krabice ruznych dalsiho bordelu (MB386-486, FDD, HDD, soucatky, kabely, prepinace, chladice, bastly, ruzne prototypy, .... ), kterou s radosti venuji za odnos :-)) Prednostne nekteremu krouzku a pouze komplet :-)) Jsem z Prahy (Sporilov) a nechtejte po mne to nekam posilat - je toho cca 15kg.

  S pozdravem
  MK