tisk z DOSu po siti

Matejcek Petr konference
Středa Březen 17 14:54:41 CET 2004

Mate uplnou pravdu uz to zase funguje
Takova blbost a me to nenapadne diky P.M

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Sunday, January 19, 2003 1:41 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: tisk z DOSu po siti

Pouzil bych net use LPT3 /DELETE a potom uz by to melo jit.
Pravdepodobne jste drive pouzil /persistent: yes , cimz se nastavilo, ze
se to prihlaseni ma automaticky obnovovat. Nebo mate obnovovani zaple
implicitne.

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz

Od: "Matejcek Petr" <konference@crhov.komfi.cz>
> kdysi se tu probiralo toto tema  a padlo zde, ze lze tisknout pod win
> 2k z programu pod dos  s pouzitim tohoto prikazoveho radku:
>
> net use LPT3  \\pocitac\tiskarna  to opravdu funguje tak jsem to zacal

> pouzivat a ted to potrebuju zmenit jenze kdyz napisu net use LPT3
> \\pocitac\tiskarna2 tak to nahlasi chybu ze mistni zarizeni je jiz
> pouzivano  a nevim jak se toho zbavit pritom nepomuze ani vypnuti
> pocitace a ten puvodni skript jsem odstranil

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.435 / Virov? b?ze: 244 - datum vyd?n?: 30. 12. 2002

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.435 / Virov? b?ze: 244 - datum vyd?n?: 30. 12. 2002