monitor DELL D1025 - jak do nej

zdeněk šír sirzdenek
Středa Březen 17 14:54:32 CET 2004

> Nekdy v lete vysel na MCU clanek o laboratornim zdroji rizenem
> jednocipem s prilozenym clankem z Elektoru. Nevite nekdo o dalsich
> odkazech na webu (pro ziskani inspirace, krom toho tu nekdo zminoval, ze
> je to zapojeni oholeno nad bezne zvyklosti).
> Googlovani na computer controlled power supply, pripadne totez s dc
> supply nikam nevedlo... ;((

Tak o tom googlu se mi nechce verit, vzdyt jsem nasel minimalne tri projekty jen v casopisech:
EPE - postavene na PICu - niz zazracneho
CC - postavene na 8051 - jen 8b AD/DA - takze taky nic moc
ELEKTOR (EP) - to bylo na MCU

a minimalne dva dalsi (rusko, cina), ale odkazy jsou nekde na CDcku, pokusim se je najit :-)))

S pozdravem
MK