monitor DELL D1025 - jak do nej

Bitovod hw
Středa Březen 17 14:54:32 CET 2004

Ja do neho lezl s prestavkami ctyri dny... Moc fajn prace.

Kdyz se podivas dospod, jsou tam zezadu dva srouby, ale ty jsi asi objevil.
No a kdyz se podivas ze stran, jsou tam -ve skvire mezi prednim a zadnim
dilem obalu- ztyri sterbinky, dve po kazde z bocnich stran. Tak tam jsou
naprosto silene drzici zoubky. Tedy spis zuby - katdy z nich ma neco kolem
30x30 mm a ty je potreba odtlacit smerem dovnitr. Neni to zadna sranda, ja
jsem si diiky tomu monitor dost osklive "ozubatil", ten plast je hodne
mekky. Vylisky jsou delane tak, ze do sebe zapadaji jeste i na spodni i
horni hrane, ale tam uz takovehle masivni zuby nejsou, tam jsou jen
pacickym, mezi kterymi je protilehly dil nasunuty - ale drzi jak helvitska
vira, i kdyz jsem mel ty bocni hacky odtazene, tak mi to strejne viselo na
vrchni hrane - metodou postupneho krouceni a vyviklavani se to dalo. Ale jak
rikam, zabralo to ctyri dny, celkem cca 4-5 hodin... (to je tak, kdyz je
clovek vzteklej a lehce cholerickej, jak neco nejde hned a samo, tak me to
vytaci a mam tendenci to odkladat "na zitra" - a casem se k tomu vracet,
takze tady to byla tak hodina bojde denne, jelikoz to fakt horelo :) V
zivote bych si nemyslel, ze rozlozit monitor da takovou praci - mimochodem,
jednu z pacek jsem ulomil a stejne to drzi. A vzhledem k tomu, ze jsem trafo
zalil, neb melo nejak VN pruraz, ale do BLBEHO EPOXIDU (jo, jsem debil, uz
jsem to tu opakoval mockrat), ktery je teplotne zavisly, takze monitor jede
tak dve hodiny a pak zacina prskat znovu, tak do neho budu muset znovu - a
mam dojem, ze to bude stejna prace, jako poprve, maji to nejak moc dobre
vymyslene...

Pavel