Pocitacem rizeny zdroj

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:54:32 CET 2004

 > A jeste z jineho soudku, ohledne vyssich PIC:
 > Nicmne to prelozi, v HEXu to pak je a IC-PROG to nacte.
 > Je to ale z nouze, takze pokud neni chyba na me strane
 > (ze jsem neco nepochopil)

 Zdravim jeste jednou, nedalo mi to a trochu jsem to jeste zkoumal -
skutecne, IC-PROG "zahodi" kazdy druhy byte urceny pro EEPROM z .HEX
souboru. A jeste jeden postreh, tentokrat stran kompilatoru - v pripade, ze
do .ASM souboru dam instrukci DATA (nebo DE nebo DW) do oblasti pro EEPROM,
v .HEX souboru se vubec neobjevi konfiguracni slova procesoru. Nebo delam
neco spatne?

     org 0xF00000

     DATA <value>
     ... (256x)