Detekce male zateze

Petr Lupinek plupinek
Středa Březen 17 14:54:29 CET 2004

Ja to tam nacpal prikladem takto:

	list p=18F452, r=DEC
	#include P18F452.INC

	__CONFIG _CONFIG1H, _OSCS_OFF_1H & _HSPLL_OSC_1H
	__CONFIG _CONFIG2L, _BOR_ON_2L & _BORV_20_2L & _PWRT_ON_2L

	ORG 0xF00000	;EEPROM
	DW 0x01,0x02

Kompilator MPASM v03.20.08 to zkompiluje a do IC-PROG 1.05A
to takto naberu jak jsem chtel, tedy adresa 0 v EEPROM = 1,
adresa 1 v EEPROM = 2. Config to bere se zda dobre.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: stanfred [mailto:7009@seznam.cz]
Sent: Thursday, January 23, 2003 12:18 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: PIC12F629 ci PIC12C508

 > A jeste z jineho soudku, ohledne vyssich PIC:
 > Nicmne to prelozi, v HEXu to pak je a IC-PROG to nacte.
 > Je to ale z nouze, takze pokud neni chyba na me strane
 > (ze jsem neco nepochopil)

 Zdravim jeste jednou, nedalo mi to a trochu jsem to jeste zkoumal -
skutecne, IC-PROG "zahodi" kazdy druhy byte urceny pro EEPROM z .HEX
souboru. A jeste jeden postreh, tentokrat stran kompilatoru - v pripade, ze
do .ASM souboru dam instrukci DATA (nebo DE nebo DW) do oblasti pro EEPROM,
v .HEX souboru se vubec neobjevi konfiguracni slova procesoru. Nebo delam
neco spatne?

     org 0xF00000

     DATA <value>
     ... (256x)