PIC12F629 ci PIC12C508 (spise 18F452)

stanfred 7009
Středa Březen 17 14:54:23 CET 2004

Zdravim,

jeste jsem to zkoumal a nakonec se vsak ukazalo, ze pokud dam data pro
EEPROM pred zacatek vlastniho kodu, konfiguracni slova se v HEX souboru
objevi, avsak kdyz
umistim (tataz) data pro EEPROM na konec kodu (tedy tesne pred END), tak
konfiguracni slova v HEXu skutecne nejsou (a IC-PROGu je zobrazi jako sama
F). MPASM je ve verzi 3.10.

s pozdravem Stanislav Svoboda