Fronty na MCU

Petr Lupinek plupinek
Středa Březen 17 14:54:22 CET 2004

> Tedy jedna mi byla vcera doporucena :-))) Vytvorit system zalozeny
na
> predplatnem :-))) Slozite kredit a dostanete autorizovany pristup na
ftp
> server, za kazde stazeni se Vam odecte rekneme 10 haleru. A muzete
> Co tomu rikate, osobne se mi to moc nelibi, ale verim, ze vetsina
problemu by se tak velice jednoduse odstranila :-))

> S pozdravem
> MK

A je to tu. Od takoveho napadu nebyva dlouha cesta k realizaci :-(
Nakonec z toho zase vyjdou nejlip ti notoricti stahovaci, kvuli kterym
cely problem vznikl a kteri uz maji mirror stranek doma.
My ostatni, co bereme ATM jako uzitecnou databazi pro pripad nouze to
proste odskaceme. Ale takova uz je holt doba.

Buhuzel me take nenapada zadny zpusob, jak resit problem "silenych
downloadaru" na MCUatm, ale zpoplatneni tohoto servisu jste jeste pred
nedavnem sam odmital, tedy pokud si dobre pamatuju.

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz