Fronty na MCU

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:54:20 CET 2004

Ad 1) Zruseni- zatim ne, to udelaji jini, az se do MCU obuje nejaky dement
od autorskeho prava. Sam doufam, ze to nikdy nenastane.

Osobne bych zkusil variantu 2 a nejaky (delsi-viz nize) cas pockat.
Nakonec v nejhorsim pripade to bude JEN minimalne 2800 uzivatelu*5GB=14TB. A
pak by se provoz mel ustalit na nejake rozumnejsi hodnote.
I kdyz to taky presne neplati. Sam jsem pohodlny clovek a obcas se mi nechce
se zvednout a hledat ve skrini CD-cko s PDF-kem, takze diky rychle lince si
ho rychleji stahnu se site.
Ono tomu mirorovani se nejde ani moc divit, mnoho servru na kterych neco
bylo ke stazeni, zejmena v .ru domene uz neexistuje. Takze co je doma to se
pocita.

Ad 3) Casove/kusove omezeni-bylo by asi nejschudnejsi cestou.
Ad 4) Reciproce-to uz tu bylo v dobe BBS-ek. Ne kazdy ma k nabidnuti nejaky
novy soubor, uz jen s ohledem na narustajici pocet dat na MCU. Takze biti by
byli nakonec vsichni.
Ad 5) Zpoplatneni-jen muj pocit. To by mne znacne pripomnelo sluzbu
http://www.freetradezone.com/, nejprve od uzivatelu nasosat PDF-ka a az jich
bylo dost, tak cely system zpoplatnit. Tady by byl problem s vypadky
komunikace, jak je osetrit. Napr.: sam jsem za proxynou s omezenym FTP.
Pokud je na firewallu nekdo s vyssim pravema tokem, stane se ze mne to
odstreli a pak se tezko pripojuji..

Cele ATM je "medvedi sluzba", odmenena nadavkami a jednou nohou v krimu.
Nakonec pritomny Z.Kobylka to muze potvrdit.
Takze pro MK hoodne trpelivosti a pro ostatni trochu ohledu..

Pro 'vsimave uzivatele' (rypaly), sam jsem jeste nemel cas neco poradne
sosnout, spoleham se, ze to tam zatim je.
Jiri Polasek