Fwd: Basic pro PIC

Ondřej Tučný tucny
Středa Březen 17 14:54:20 CET 2004

> Pane kolego,
> vzhledem k tomu, ze ucim a ucim mimo jine i programovani, dovoluji si oponovat:

To mi p?ipomn?lo jednu historku: Cca p?ed deseti lety jsem na gymplu musel
absolvovat "z?klady programov?n?". Ta pan? n?s tam tehd? u?ila kreslit
v?voj?ky. Jedna spolu?a?ka nakreslila v?voj?k k zadan?mu probl?mu a pan?
u?itelka j? vyhubovala, ?e tam m? cyklus s podm?nkou uprost?ed a to p?eci
neexistuje, nic takov?ho v ??dn?m programovac?m jazyku nen?. Poznamenal
jsem, ?e je takov? konstrukce minim?ln? ve dvou programovac?ch konstrukc?ch
(jeden z nich psal Ale? Proch?ska, druh? se jmenuje Ada 83) a ?e to ona
spolu?a?ka m? zakreslen? naprosto spr?vn?.

--
Ond?ej Tu?n?