Fronty na MCU

MK info
Středa Březen 17 14:54:20 CET 2004

> Nevim, osobne je to pro mne v podstate vybrat nejmensi zlo. Asi variantu 3 i kdyz pro mne,
> ktery bere MCU jen jako nahodny zdroj inspirace, je to krajne nevyhodne. V podstate budu
> neustale ve stavu vyprseni prihlaseni a pokud se mi bude neco libit budu se muset znovu
> registrovat.
> Takze to beru tak ze nejvice se to dotkne tech co nejmin stahuji.

Proto taky to me tvrzeni, ze hledam co nejjednodussi a nejpohodlnejsi reseni :-))

> Mozna ze bych sel i na variantu placenou, ale v tom pripade bych musel vedet jakym
> zpusobem to bude cele resene a zajistene. Je vam jasne, ze v tuto chvili uz se prestane
> jednat o dobrovolny projekt a zacnou Vam opravdove zavazky pred lidmi se slozenym
> kreditem.

No a proc myslite, ze stale pisi, ze do kreditniho systemu se mi nechce. :-)))
Pak se to dostava do plne jine roviny a klidne priznam, ze na podobnou variantu proste nejsou prostredky.
Pak je totiz treba zacit uvazovat i o zalohovani (ne dat, ale celeho serveru), etc

S pozdravem
MK