Kvalita programatora - long

MK info
Středa Březen 17 14:54:16 CET 2004

Bohuzel, je to smutne, ale musim souhlasit (je mi to proti srsti, vzdyt jsem prece vzfy v opozici uz z presvedeni :-)) )

> Vubec by mne zajimalo jak je mozne, ze je mozne prodavat SW bez zaruky. To snad uz musi
> hranicit s nejakym porusenim obchodniho zakoniku. Pritom kdyz naprogramujete blbe cip a
> ten Vam zdemoluje stroj za x penez je vinik jednoznacny.

Problrm je v tom, ze nekupujete SW, ale prava na jeho uzivani :-))))
Krasna klicka, co

> Dokud se toto nezmeni tak budou lidi nadavat na programatory a dle meho opravnene. Musim
> to priznat i kdyz je to strelba do vlastnich rad.

Asi jsem fakt prilis omezeny embedded aplikacemi, zde je preci jen vetsi prostor pro dohled nad resiteli zakazky.

S pozdravem
MK