Re: OT: utilita na opravu FAT

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:54:13 CET 2004

Pokud jde o p?epsani znaku v souboru, tak doporu?uji ULTRAedit, je ho
mo?n? naj?t na Inetu www.ultraedit.com

Na fatku bych se poohl?dnul po nejak?m star??m programu co b?hal pod
dosem, nap? Norton utility, PCtools. Mo?n? by ale sta?ilo nastartovat
pod dosem a smazat soubor, nebo z diskety od W98.
Nem? nastaven? atribut jen pro ?ten??

Radek

Dne 29.?leden?2003, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Nemate nekdo odkaz na subj.? Podarilo se mi si rozzipovat na disk (W98) nejakej tureckej
> SW kterej obsahoval i soubor se zakazanymi znaky vypada nejak takhle: set%#;@.*&
>
> Kupodivu se normalne zapsal na disk, ale jiz nejde nijak odstranit. Vsechno co jsem
> zkousel tak hlasi, ze pristup k souboru odmitnut. Nejvic mne stve ze mi na tom hlasi chybu
> vsechny kontroly co pravidelne poustim.
>
> Nemate nekdo neco opravdu vyzkousenyho? Na uneti se toho da najit docela dost, ale nemam
> odvahu si to pustit na FATku disku.
>
> RadekCX

Reklama:
Nenechte si ujit lednovy VYPRODEJ TELEFONU! Motorola T192em za 1.577 Kc <http://www.oskarmobil.cz/handsets/handset.php>