utilita na opravu FAT

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna
Středa Březen 17 14:54:13 CET 2004

obycejny scandisk v rezimu win32 - fixne znaky a pak to smazete. Uplne
stejny stav se privodi nemeckym oknum, pokud do nich nactete soubor s
nazvem, ve kterem je diakritika z CZ oken.

Jarda DUO.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Vicek Radek
Sent: Wednesday, January 29, 2003 10:46 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: OT: utilita na opravu FAT

Nemate nekdo odkaz na subj.? Podarilo se mi si rozzipovat na disk (W98)
nejakej tureckej
SW kterej obsahoval i soubor se zakazanymi znaky vypada nejak takhle:

Kupodivu se normalne zapsal na disk, ale jiz nejde nijak odstranit. Vsechno
co jsem
zkousel tak hlasi, ze pristup k souboru odmitnut. Nejvic mne stve ze mi na
tom hlasi chybu
vsechny kontroly co pravidelne poustim.

Nemate nekdo neco opravdu vyzkousenyho? Na uneti se toho da najit docela
dost, ale nemam
odvahu si to pustit na FATku disku.

RadekCX