oprava zesilovace

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:54:11 CET 2004

Mam z nejake stare mechaniky krokac, ktery ma na sobe napis 12V a ctyri vinuti jsou zapojena proti jednomu spolecnemu dratu a maji odpor 78 ohmu. Chtel bych to ovladat PICem (jen pokusy a vyuka syna :-))). Mam predstavu, ze na vystupy PICa dam prez odpory baze ctyr NPN tranzistoru, jejich emitory na zem a mezi kolektory a +12V jednotliva vinuti motorku (jakasi obdoba open colector). Je tato predstava spravna? Pokud ano, doporuci mi nekdo nejaky univerzalni typ tranzistoru? Ja jsem v analogove oblasti dost cisty a ani nevim, podle jakych parametru bych mel v katalozich hledat.

				Diky za help

					Jakub Serych