Zase usporky

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:54:11 CET 2004

SW jsem jiz dostal soukrome. Diky moc.

EH

----- Original Message -----
From: "Vicek Radek" <vicek.radek@ozjc.cpost.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, January 29, 2003 12:05 PM
Subject: Re: Doppleruv radar

Existuje SW (freeware) ktery je schopen jen z mikrofonu pripojeneho do
zvukovky urcit
rychlost pohybujiciho se predmetu. Zkousel jsem to na autech co jezdili
kolem meho baraku
a docela to fungovaslo.

Vyhodi to na obrazovce takove esesacke S a z rozdilu frkvenci to spocita
rychlost. Autor
to pouzival i na pylonove letani.

Bohuzel budete to muset pohledat na netu nebo pockat a snad to najdu jeste
doma.

RadekCX