RS485 a napajeni na jednom kabelu.

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:54:09 CET 2004

> Tak nejak jsem o tom uvazoval.
> Mirne inteligentni spojky segmentu, ktere by prenasely adresu a data.
> Jenom zatim premyslim jak to vyresit, aby pri volani jednoho koncoveho zarizeni
> nebyly zburcovany vsechny v cele siti, ale jen ty co behaji na nejkratsi ceste k danemu
> segmentu ve stromecku segmentu(krouzek).
>
> Premyslel jsem, ze bych zavedl adresu dva byty a podle ni by se tyto spojky
> rozhodovaly jestli tu kterou adresu pusti do spojovaneho segmentu podle toho,
> zda byla zpetna odezva na nekolik volani stejne adresy.
> Pak treba po patem volani bez odezvy mam jistotu,
> [...]

Par veci jsem na RS485 uz udelal, a nektere i pekne rozsahle (stovky uzlu v nekolika desitkach segmentu). Pokud mohu jen trochu poradit, tak zapomente na tuto "vymyslenost".

V jednoduchosti je sila a krasa a hlavne se v ni jednoduse hledaji chyby :-))))
Udelejte si jednoduchy splitter (rozbocovac) bez  inteligence, ale s indikaci provozu na segmentu (staci 2xLED). A delejte relativne male segmenty.

S pozdravem
MK