Digi foto

Malý Japonec hw-news
Středa Březen 17 14:54:09 CET 2004

Zkousel jsem uvedeny prog na Olym.pus.ovi C2100UZ a kdyz se vezme spravna verze (nemel chut jsem si prehladat a upravovat to) tak se s tim da i fotit. Bohuzel jsem ho nedonutil udelat vic jak 1/2s, tedy bezny cas ktery ma automatika jako limitni. Zkousel jsem i verzy pro USB, ale ta nechodila, protoze prej potrebuje fotak typu Data Storage Class coz tenhle starej Olym.pus neni. Ni.koni a jeste dalsi fotaky pry pouzivaji stejny ridici cipset.
Jinak mam doma SDK primo od olym.pusu. Da se koupit tusim za 15$ na developer.olympus.com nebo tak nejak. Vyskemral jsem ho na ceske pobocce, nebo spis mi ho dali, abych se podival jestli to je to co potrebuju (ta cena je spis za medium ne za obsah), protoze jsem to chtel ridit jednocipem (aplikace pro podvodni foceni bez nutnosti delat pouzdro s pruchodkama, pouze jeden kabel k ridicimu panelu), ale seslo z toho, SDK obsahuje nejakej OCX a DLL, kterej zrejme funguje a to jak pres serial tak pres usb (pak z toho lze naprogramovat pry i webcam), ovsem neni v nem ani popis protokolu ani zdrojovy kod. Takze jedine co mi zbylo byl internet, popis protokolu jsem vlastne ziskal (spolu se zdrojaky photopc), ale uz me presla chut na to to delat, trosku me to laka me ze ten program je v C, takze nebude problem to pro jednocip prepsat, snad nekdy casem (, ale asi spis tehle fotak prodam, koupim kompakt typu C300 s vodnim pouzdem, kdyz to prdne tak proste prijdu o 10 tisic a jako nahra!
du na suche foceni to zatim vidim na Fu.ji S2, jen na nej mit:).

MaJa

P.S. SDK zajemci zaslu, neni to moc velke, snad se tim neceho nedopustim, kdyz uz zastoupeni olym.pusu siri nelegalne soft, tak proc ne ja?