fetdioda

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:54:09 CET 2004

	Ono ve W9x to zahlasilo, ze zarizeni je pouzivano a ZEPTA SE, jestli
to ma opravdu zmenit, pripadne se kladna odpoved da rovnou vnutit tusim
prepinacem /y nebo /yes.
	W2k se na nic nepta a vyhodi to jako chybu, vynucovaci prepinac taky
nefunguje. Kdy? se mi v praci objevily prvn? dvoukila, musel jsem kvuli tomu
predelat hromadu scriptu a m?sto:
	net use x: \\pc\dir /y
tam dat:
	net use x: /delete
	net use x: \\pc\dir /y
Ted sice skripty hlasi spoustu chyb, ze se pokousim odpojit nepripojene
zarizeni, ale to nastesti nicemu nevadi. At zije kompatibilita podle M$

	Apropos, nyni jsem si musel povinne nainstalovat Office XP a Outlook
ma novou ficuru, ze z mailu odstranuje nove radky a roztahuje radky na celou
sirku okna, SKVELY!!! Jednak spousta mailu vypada priserne, druhak to nahore
udela zlutej pruh, kde hlasi, ze kdy? na nej kliknu, tak tam ty CR vrati,
taze kdy? prochazim vice mailu, tak mi skace horni okraj okna s textem ,
podle toho jestli v zahlavi ten pruh je nebo ne.
	Nenasel jsem, kde to vypnout, nevite to n?kdo?

	Diky,

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz