PC a ruseni

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:54:05 CET 2004

Nejvetsi problem je nahodilost a to, ze zavadu nemuze primo sledovat.
Jen se dozvim, co si uzivatel mysli + to co vim, ze to zarizeni,
co jsem vestavel dela. A z techle ingredieci pak varim,
dost nechutne, co?
Ale faktem zustava, ze to uplne zatuhlo jen jednou pote,
co jsem pridal WatchDog pro PC, kdezto tech resetu od WDT je hafo.

Marek Pavlu