DA

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:54:08 CET 2004

	Je to prikaz AT+IPR=rychlost, 0 znamen? autobauding, jinak se tam da
cislo primo udavajici bps, tedy 1200, 9600, 19200, ... Pak samozrejme ulozit
AT&W.

	Otazkou zustava, jestli to ma vsechny modemy, tohle znam ze
Siemensackeho GSM modemu MC35, presne takhle to pouzivame pro prenos casu
p?i mereni vodnackejch zavodu ve sjezdu.
	Byl jsem linej predelavat program pro cteni dat z casomiry a vypocet
vysledku, tak mu proste do COMu strcime m?sto startovni casomiry MC35
nastavenou na zvedani a pevne na 9600, a ve startu je druhej modem s
jednoduchou utilitkou, kter? jen zbira pakety z casomiry a jednou za 10
minut vytoci modem v cili a v davce mu je tam vysype. Program v cili sice
trochu nadava, ze RING, CONNECT a NO CARRIER nejsou platny data z casomiry,
ale funguje to naprosto spolehlive :-)

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz