Q*b*a*s*i*c*

Jan Skalický skalda.hw-news
Středa Březen 17 14:54:05 CET 2004

vzit jakykoliv i s prepinanim a upravit na neprepinani ( zalepit, vykuchat
atd.)
tomik.

-----Original Message-----
From: Vymetal Tom?s [mailto:vymetalt@snt.cz]
Sent: Thursday, January 30, 2003 7:31 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Sitovy adapter

Zrovna v GME v brne meli bomba v?ber stabilizoan?ch i nestabilizovan?ch jak
12V i 5V natvrdo... probl?m bude mozn? t? pul amp?ry. Doporucil bych zdroje
od Hamy. Maj sice prep?nac od 3 do 12V, ale stejne kontakty vevnitr
prop?juji, protoze zdroje v trval?m provozu nevydrz? (plastov? kolecko se
roztav?, predt?m ale prepne do neutr?ln? polohy). Za cca 400 Kc je
stabilizovanej zdroj snad na t? pul A, mrknu se z?tra v pr?ci.

T.p.V.