Ruseni TV + koupe oddelovac Praha, Usti.

Kubat Tomas tomas_k
Středa Březen 17 14:54:05 CET 2004

nevite nekdo kde takovy oddelovac koupit v Praze nebo Usti n/L.
tomik.

-----Original Message-----
From: SSOU Vodochody s.r.o. [mailto:ssouvodochody@mbox.vol.cz]
Sent: Friday, January 31, 2003 7:35 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Ruseni TV

Otaceni zasuvek jsem kdysi zkousel a nic. Oddeleni kondenzatory jsem take
zkousel a musim rici, ze to funguje, ale na nekterych kanalech to zhorsi
obraz - proste to neni profi reseni. Proto jsem si koupil oddelovace a mam
klid. Jeden mam na vstupu kabelovky do bytu, pak video, televizory a jeden z
odbocenych signalu mi jde pres druhy oddelovac do PC.

http://www.schwaiger.cz/katalog/infolist-gt780.html

s pozdravem: Ing. Vlastimil Wagner - spr?vce po??ta?ov? s?t? SSOU Vodochody
s.r.o.