Doppleruv radar

Evzen Horna ehorna
Středa Březen 17 14:54:05 CET 2004

Diky za info,
s oscilatorem v modelu by to bylo asi fakt jednoduzsi. Nic sloziteho kvuli
tomu delat nechci. To co jsem kdysi nekde videl, a nemohu to najit, bylo
pomerne jednoduche. Proto jsem se zeptal, zda nekdo nevi kde to najit.
Nicmene zp?sob se zaznamem zvuku je pro tyto ucely asi nejjednoduzsi a zcela
dostatecny. Diky

Evzen Horna

----- Original Message -----
From: "Marek Pavl?" <marekpavlu@mybox.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, January 30, 2003 10:11 PM
Subject: RE: Doppleruv radar

Cosi pred casem vyslo v PE, ale rocnik nevim.
Hledejte kolem roku 97.

Jen to melo malou nevyhodu.
Na vystupu byl signal 0/1.

Planoval jsem, ze to upravim, ale nebyl cas.
Hlavni cast byla znacne jednoducha.
Jeden VF oscilator s jednim T a vystup na antenu,
ktera soucasne vysilla i prijimala. Pak z antene na aditivni smesovac
s diodou, zesileni.
Jen Ti oslove tam vrazili kmitoctove zavisle komparatory.
Pritom se divili, ze to ma mizerne vlastnosti.

Ale pro ucely mereni rychlosti letadla by bylo lepsi
postavit VF oscilator, ktery by se vestavel do letadla.
Pak budete mit u sebe prijimac, ktery bude na danem
kmitoctu prijimat. Ten kmitocet se bude posouvat podle rychlosti
letadla vuci Vam. Uplne idealni by bylo, kdyby osc na tetadle byl stabilni.
Pak bud citat rovnou nebo smesovat se stejnym kmitoctem v prijimaci.
To druhe by asi bylo lepsi, protoze rozdil tech kmitoctu nebude velky
a male kmitocty se daji treba s PIC merit dobre.
Nebo to muzete poslat na tu zvukovku.
Ale byla by to silena prace jen kvuli mereni rychlosti letadla.

Marek Pavlu