RS485

MK info
Středa Březen 17 14:54:05 CET 2004

> //Muzu Vas ujistit, ze jsem mel v ruce uz dost zarizeni se znicenym SN75176
> //(lepe receno byly prave znicene jeho linkove vstupy)... Stacilo
> //treba pobliz
> //svaret el. obloukem a uzemnit se trosku jinde, nez u svarovaneho predmetu.
> //
> //Jirka
>
> To mi sice pripada jako extrem, ale stat se to v objektu muze.
> Asi na to budu muset pamatovat, ten objekt, kam to bude urceno ma dosti
> sileneho technickeho spravce.
> Ale TI nabizeji i pro 10kV, tak by to snad mohlo pomoci?

Ani to tak velky extrem byt nemusi :-)))
MAX232 v E-ckovem provedeni (SMD) kolega odpraskl dotekem (staticky vyboj) a to vcetne navazujiciho XILINXe

XILINX se pak choval naprosto uzasne, po naprogramovani bezel naprosto bez problemu az do preruseni napajeni - po vypnuti-zapnuti se piny vedouci na MAX chovaly jako silene :-))) Tak v jednom z deseti pripadu normalne, jinak jako mrtvy brouk :-)))

S pozdravem
MK