AW: Re[2]: oprava zesilovace

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:54:04 CET 2004

> No pro zacatek to muze behat i takto, to ja jen premyslel trochu dopredu,
> takze s timto si mohu pohrat i v budoucnu.
> Jedinny problem po zmene hloupe spoky za chytrou by byl v tom,
> ze po pridani noveho modulu v segmentu bych musel zavolat spojku jeji adresou
> nebo ji pridat na DPS tlacitko pro nulovani bufferu nevyuzitych adres,
> takze snad zadny problem.

Pokud jsem spravne pochopil smer Vasich uvah, tak chcete eliminovat zatez jednotlivych stanic.

Skuste, ale premyslet trochu dal. Rekneme, ze Vase uvaha je lehce implementovatelna pri komunikaci typu Centrala <-> Stanice, kdy je komunikace inicializovana Centralou. V tomto pripade je sice zbytecna, ale pouzitelna. V pripade, ze budete pozadovat i komunikaci Stanice<->Centrala (inicializace komunikace Stanici) nebo Stanice <-> Stanice Vam ale znacne narostou pozadavky na "inteligenci" jednotlivych smerovacu. Budete muset implementovat routovaci tabulky a jejich konfiguraci. V pripade, ze budete pozadovat automatickou dynamickou konfiguraci se nevyhnete zbytecnym komunikacim Stanice->Smerovac, Smerovac->Smerovac a najednou zjistite, ze vlastni propustnost Vam rapidne klesa oproti neinteligentnim splitterum.

S pozdravem
MK