RS485

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:54:03 CET 2004

On Fri, 31 Jan 2003, JD wrote:

>    Zdravim,
> takze jak tak procitam prispevky tak jsou na tohle tema velmi rozdilne nazory.

> 2) melit pomer L/C tedy zvysovat C jsem jiz zkousel - jak sem psal nemelo to zadny vliv

Hmm tak uz nevim. Jeste mne napada umensovat ty emitorove odpory a pak
taky ten hlavni filtracni kond 4u7 - pokud by ten menic mel rozumne
pracovat s napetim od 300V do 150V, tak vyuzitelna energie toho kondu je
cca .15 Joule - to pro 10W staci na 15ms ale pro 40W jsou to 4ms takze
tam asi bude velke zvlneni vstupniho napeti a to pak ten vykon asi neda.

Mrknete na http://list-archive.gin.cz/hw-news/0210/msg02019.html

> 5) jakym zpusobem lze zmerit spotrebu usporky? Predpokladam ze kdyz
> obyc multimetrem zmerim proud (at jiz primo ze site nebo az za
> usmernovacem a filtracnim kondem) tak stejne namerim nejaky nesmysl...

Kdyz pripojite k tomu filtracnimu kondu nejaky svuj vetsi aby jste
minimalizoval zvlneni a zmerite ss proud dostanete stredni hodnotu
proudu a vynasobite napetim ktere by melo byt 300V.