Rozmery SMD

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:53:57 CET 2004

Nedavno jsem nasel u Philipse na webu spoustu PDFek popisujicich prave rozmery ruznych SMD-cek. Zkuste si najit soucastku, ktera by mohla byt v pouzdru, jenz Vas zajima a najdete u ni odkaz i na PDFko, ktere toto pouzdro popisuje.

Mam jich stazeno asi 9MB, tedy jestli se Vam je nechce hledat, muzem se nejak soukr domluvit a poslat si je..

Jirka Naprstek