QUICK bylo Re: test

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:53:57 CET 2004

Jak jsem pred tydnem psal. Nekde u Quicku maji zavirovane pocitace a prestoze jsem jim to
psal tak mi nejaky "asi odbornik" od nich vysvetlil, ze od nich to neni mozne a ze mi viry
od nich chodi v samotnych mailech, prestoze jsem hned puvodne psal ze v mailech to neni. V
podstate ze me udelal debila, kterej se stoura v necem cemu nerozumi.

Takze jak se zda tak sklizeji co si sami zaseli svoji laxnosti.

RadekCX

P.S. Jinak neverte ze si nekde polepsite. U freemailu se problemy driv nebo pozdejc objevi
vsude. Quick je proti co jsem vse zkusil opravdu velmi spolehlivy.