oprava zesilovace

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:53:57 CET 2004

On Mon, 3 Feb 2003, Ondrej Tesar - Boza wrote:

> Ta zarovka je obycejna 230V 100W.
> Trafo ma jeden primar 230V a na sekundaru 2x49V (hlavni - pro napajeni
> zesilovace) a pomocna 4x12V a 2x20V .
> Kondenzatory jsou v kazde vetvi 5 x 4.7mF/63V paralelne.

No kdyz to vezmu hodne zjednodusene - zarovka 100W, pracovni proud 0.45A,
takze rekneme ze se bude chovat jako zdroj proudu .45A . Transformacni
pomer je 4.5 takze na sekundaru je to 2A . Kapacita kondu (tech hlavnich)
je celkem 50mF (+-autobus) a nabijeji se na cca 60V. Hodne zjednodusene
t = CU/I to vychazi ukonceni sviceni (nabijeni) nekde okolo 1,5s po
zapnuti. Takze mozna je to v poradku.

> Na druhou stranu mi prijde, ze zde moc poruch byt nemuze, ne? Bud ta
> prorazena izolace vinuti, jak tu nekdo navrhoval, nebo vyschle elyty.
> Nebo jeste neco? Ovsem ani jedno nevim, jak presne overit.

Jestli se to samo uvede do funkcniho stavu po nejakem case, tak to mozna
ani porucha nebude. Elyty i izolace by mely byt napetove nejvic namahany
prave na konci.