Zvaracka so spinanym zdrojom

Robert Vida vidar
Středa Březen 17 14:53:55 CET 2004

--- koli pl <koli_pl@yahoo.com> wrote:
> Este pre zaujimavost, pouzil som uplny mostik, 4x
IGBT 314 (1200V, 33A), 4x dioda BYT 30PI-1000, (rychla
dioda 30A, 1000V), riadenie SG3525,
vystupne usmernovacie diody (blok obsahujuci 2ks)
BYV255V-200, (2x rychla dioda 100A, 200V).
Spolu cca. 4000,-Sk

Aby som co najviac znizil naklady, pouzil som
napajanie z 3-faz, na usmernenie 3x usmernovaci mostik
B1000C35000 (1000V, 35A), ked som vyuzil dve vetvy
jedneho mostika paralelne. Usmernovaci blok mam od
zvaracky oddeleny, takze samotnu zvaracku je mozne
napajat po 3 zilovom kably ... +, - a PEN (ochranny
vodic). Je to vyhoda lebo clovek nemusi mat 3-faz
predlzovacku, ale staci mu obycajna na 220V.
Zvlnenie takto usmerneneho napatia je velmi male (4%),
takze na vyhladenie stacia relativne male elyty... .
Pouzil som 2ks na 400V do serie, stred serioveho
zapojenia som pripojil na nulak.