Zvaracka so spinanym zdrojom

koli pl koli_pl
Středa Březen 17 14:53:55 CET 2004

--- Robert Vida <vidar@atlas.sk> wrote:
> Dobry den
> Ja robim vo firme, ktora vyraba a vyvija spinane
> zdroje (do 150W). Tiez by som si chcel postavit
> zvaracku, ale bojim sa ze pri pokusoch to odide.
> Cena suciastok dost vysoka. Co by ste chcel vediet?
> Ak viem, pomozem
>
> Robo
>

> Dakujem za ochotu,

stale mam este problemy s dost vysokymi nap. spickami,
zatial na to pouzivam transily, ale po kratkej dobe sa
vyrazne zahrievaju, takze absorbuju prilis velku
energiu spiciek. Chcel by som to riesit upravou
(zapojenim) riadiacej casti IGBT tranzistorov.
Momentalne IGBT tranzistory spinam cez napaj.
transformatory. Hladam nejake rozumne zapojenie Gate
casti na znizenie rychlosti vypinania. (Osvedcene by
bolo este lepsie). Mam niekolko zapojeni ale vsetky na
Bipolar. Dakujem za kazdu pomoc.

Pavel Kollar