cidlo smeru a sily vetru

Tomas Kozeluh mr.death
Středa Březen 17 14:53:53 CET 2004

M?m takovej pocit, ?e nejnov?j?? Ferrari (tedy Ferrari - Enzo Ferrari) n?co
takov?ho m?. U? kv?li max. rychlosti okolo 360 km/h. Bohu?el o tom v?c nev?m
a jestli to funguje, tak to bude hodn? drah? patentovan? z?le?itost. Hlavn?
to Ferrari nem? zadn? k??dlo pr?v? kv?li t? rychlosti. Tohle info jsem ?etl
v n?jak?m moto magaz?nu, co vy?el v prosinci. V?c o tom nev?m a mo?n? si to
s n???m pletu...

Cest praci a rukam klid!

BY: Mr. Death

  -----Original Message-----
  From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of serych@panska.cz
  Sent: Tuesday, February 04, 2003 5:59 PM
  To: hw-news@list.gin.cz
  Subject: RE: cidlo smeru a sily vetru

  Nejspolehlivejsi zpusob snimani techhle velicin je takova ta mechanicka
korouhvicka se tremi tocicimi se "naberackami". Vyrabi se to seriove
(nejvetsi odber dela myslim mereni podel silnic, v Nemecku je to na
svodidlech dalnic temer na kazdem druhem kilaku). Kdysi jsem to nasel na
Inetu, je to drahe jak pes, ale krasne provedene (barevne eloxovany hlinik).
I kdyz to je mechanicky silne odolne a ma to takove ficury jako rozmrazovani
a odstranovani namrazy, myslim, ze pripevnene na aute jezdicim Vami
uvedenymi rychlostmi by to asi dlouho nevydrzelo a pokud takhle jedete a
vitr by foukal proti 80kou, asi by to taky nevedelo, ktera bije :-)))