Fronty na MCU

Z.Kobylka zdeko
Středa Březen 17 14:53:50 CET 2004

Pokud to bude mo?n?, vzal bych si na starost sekci sch?mata/m???c?
p??stroje.
Zden?k Kobylka

http://mericipristroje.mcu.cz/
zdeko@mtrebova-city.cz
ICQ:32371574

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "MK" <info@mcu.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 5. ?nora 2003 10:42
P?edm?t: Re: Fronty na MCU

> Suma sumarum zatim v podstate doslo k jedine zmene: na ftp.mcu.cz:2121
neni mozne prochazet adresari a nejsou zobrazovany zadne soubory. Jediny
mozny download je prostrednictvim www rozhrani, nebo po zadani presneho
nazvu a umisteni souboru. Tato trivialni uprava snizila denni trafic na
polovinu - takze je jiz v rozumnych velikostech :-)) Mimo toho se podarilo
zprovoznit autorizaci ftp serveru pomoci MySQL

> Behem mesice bude cele MCUatm prepsano do nasledujici podoby:
> 1. - ftp server bude presunut na standardni port 21
> 2. - anonymni pristup na ftp.mcu.cz bude zrusen
> 3. - pri kazdem downloadu bude generovan jedinecny autorizacni kod jehoz
planost bude pouze docasna - po dobu stahovani jednoho souboru. Vse bude pro
uzivatele naprosto transparentni - o nicem nebude vedet. Timto se zamezi
primemu mirroringu pomoci robotu
> 4. - bude zaveden kontrola denniho traficu pro kazdeho uzivatele - denni
limit bude 5MB a bude se kumulovat - co nevycerpate, to se presune do
nasledujiciho dne.
> 5. - kazdy upload bude podlehat schvalovani - to je osobne pro mne
nejvetsi zatez - vyhazovat warez, patche a cracky :-((
> 6. - bude mozne pridelit trvalou autorizaci platnou na jeden mesic, pokud
nedojde k zneuzivani bude tato autorizace automaticky prodluzovana
> 7. - znovu bude zavedeno zobrazovani jmena (nicku) "majitele" souboru
> 8. - registrace bude globalni pro celou domenu MCU - !!!!! bude nutna
preregistrace !!!!!
> 9. - kazdy, kdo uploaduje warez, patch, crack, ci neco podobneho bude
okamzite zrusen

> Osobne se mi tato varianta zda jako nejlepsi mozne reseni. Asi nebude
vyhovovat kazdemu, ale nic rozumnejsiho jesem nedokazal vymyslet :-)))

> Vsem dekuji za napady, rady a navrhy.
>
> Abych nezapomnel - uvital bych nekolik lidi ochotnych venovat denne trochu
casu administraci a schvalovani uploadu. Umyslne pisi nekolik, protoze ma
predstava je takova, ze tito "drabove" by meli na starosti pouze presne
specifikovanou cast adresarove struktury. Samozrejmosti ji, ze tito lide
budou mit primy pristup na ftp a dalsi nadstandardni vyhody :-)))

> Prave se tvori komplet CD/DVD - je to ale prace pro vraha - projit vsechny
soubory a odstrani veskery nelegalni obsah. Proto zadam vsechny, kteri si
tato CD/DVD jiz objednali o chvilku strpeni. Opravdu nemam zajem si
generovat nejake problemy :-)))

> S pozdravem
> MK

---