ploche pojistky na 80V

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:53:52 CET 2004

Co se zeptat u Farnellu?
Napr. na  http://www.pudenz.com/blatt__b_e.htm maji vyhovujici typy.
Fa Pudenz patri pod Wickmann Group a ten je v nabidce Farnellu.
Jiri Polasek

> Shanim ve vetsim mnozstvi subj. Jedna se o pojistky, ktere maji mechanicky
totozne rozmery jako standardni autopojistky ale prostor s dratkem je plneny
piskem. To podstatne je, ze maji garantovane rozpojovaci napeti 80V, zatimco
bezne autopojistky maji pouze 32V.
> Pojistky jsou pouzity k jisteni ridicich obvodu v manipulacni technice s
bateriovym napajenim (48V a 80V). Vyrobce nam je pochopitelne doda jako
nahradni dil ale chtit po zakaznikovi 100 Kc,- za pojistku ktera vypada
stejne jako ta za 4,- Kc je nekdy slozite.
> Google mi v cesku doporucil pouze dodavatele tech standardnich (vcetne
Tesly Blatna). Dekuji za pripadne info.