dps + aritma 0512 SUPER LONG

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:53:29 CET 2004

On Fri, 14 Feb 2003, hwkonfera wrote:

> spravne nastavit dosed hrotu aretacnim sroubem na voziku. Jak jsem psal
> minule, je to hodne pocatecniho hrani, ale opravdu se to vyplati, dnes
> stejne jako pri zabehane fotoceste, je spusteni kresleni zalezitost asi 5
> minut, pokud pripoctu loveni hrotu a redukce v bance v ethanolu :)))

Jen takova poznamka - hroty jsem necistil a skladoval je i s tusi
v eksikatoru v lihovych vyparech. Ze zacatku se to zdalo byt OK
ale postupem casu pribyvaly potize s kreslenim a nakonec uz jsem ani
nemohl dostat redukci do podavace ploteru. Jako by se cela nafoukla.

Nakonec jsem se nastval a po kresleni hrot vycistil lihem a nechal na
vzduchu. Dalsi kresleni uz bylo OK, redukce sla do plotru a hrot kreslil
jak mel. Takze ted po kresleni hrot poctive cistim a v eksikatoru
nechavam jen zasobnik s tusi. Udelal jsem si takovou buzirku zakoncenou
kousekm plastu s M3 zavitem - skladuje se to zasroubovane a kresli se
s otevrenym.

> Hezky den, Simon Cihelnik

S pozdravem