BIOS podpora HD

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:53:29 CET 2004

Jak nabootujete z harddisku, kdyz ho nenajde BIOS? Potom by to prece
jen chtelo preflashovat novou verzi.

P.K.

P.S.: V pocitaci s mainboardem s VIA MVP3 mel BIOS potize najit
harddisk tusim asi 60GB. Kdyz jsem se na detekci v BIOSu vybod a
nechal nabootovat Windows (asi jen 95, nebo 98) - samozrejme z jineho
6,4G hardisku - ten 60GB si Windows nasly samy. Ale nebezel v DMA
rezimu. Coz bylo nutne kvuli nahravani videa z kamery. Nechal jsem
tedy "neco" najit v BIOSu - nasel se asi jako 30GB, ale parametry
byly dost divoke. Windows si ho opet nasly jako 60GB a tentokrat
bezel v i DMA.

P??LOHA O DAN?CH! Interaktivn? on-line formul??e pro da?ov? p?izn?n? a tiskopisy ke sta?en?, adres?? finan?n?ch ??ad? na http://finance.centrum.cz/dane2