Nocne videnie

Vymětal Tomáš vymetalt
Středa Březen 17 14:53:26 CET 2004

> Jeste dotaz pro odborniky pres plotry: Mam tady Colorgraf a pred 10 lety
> jsem na nem taky zkousel kreslit tistaky. Tehdy s cervenou kreslici
> kapalinou z Elchemka a s b?dn?mi v?sledky. Myslite ze s timto plotrem, s
> prislusnym inkoustem a lepsimi pery bych byl uspesnejsi? Uz jsem se dival,

Nejsem sice odbornik pres plottery, ale temer s jistotou si troufam rici, ze
ano. Moje zkusenosti se zelenym lakem z Elchemca a hroty Centrograf jsou
take VELICE spatne, zcela opacne se staly teprve az s hroty Staedler a lakem
SAR-9.

> Formica ma vystup pro HPGL. Jen nevim jak tam jsou vyresene diry v
koleckach
> (prekryvani diry zacatkem cary). Na tiskarne ma dira pred carou prednost.
> Muzu pad nakreslit na caru a ta dirka tam je.

Tady pozor. Formica ma HPGL vystup a vyuziva (dodavane) integrovane knihovny
hpgl.dll. A zde je zakopany pes, protoze ne vsechny HPGL(X) plottery s MS
win32 dokazi prostrednictvim nadrazenych driveru komunikovat a predevsim
nevyuzivaji cely hpgl jazyk, takze nepomuze ani tisk do souboru. Jiz me tu
nekdo opravoval, ze mu spojeni Formica + aritma funguje, ale moje zkusenost
(a to jsem se snazil docela dost) je bohuzel opacna.

> Na www.mirnet.cz/vaelektronik do bastlirskeho koutku - figle s atmely jsem
> dal maly tistacek, redukci pro programovani SMD atmelu 89Cx51. Zkusite
> jestli vam to plotr spolehlive nakresli? Je tam soubor v HPGL, cary 0,3 a
> mezery 0,35 (nekde mozna i 0,3). Pokud to dokazete nakreslit a vyleptat
bez
> chyby, potom uznavam, ze kresleni na plotru je uz dokonale.
> Andel

S Aritnou 0512 lze spolehlive kreslit cary 0,25 mm a silnejsi. 0516 byva
presnejsi. Ted tu mam pred sebou osazene dva tistaky s PCM2902, coz jsou
SSOP28, cili vzdalenosti mezi piny zhruba 0,25 (!) a piny zhruba 0,3 mm.
Kresleno hrotem 0,35 mm.

Hezky den, Simon Cihelnik